Sjaak en Wilma op de fiets naar Rome.reismee.nl

Liechtenstein

Nog immer begeleid door zon en zachte temperaturen fietsen we Liechtenstein binnen. Totaal door bergen omgeven begint het besef door te dringen dat er een uitdagenden beklimming voor ons ligt. Vanuit Chur (1243 km), een klein stadje aan de voet van de Alpen, genieten we in alle rust van de mooie reis tot nu toe en nemen we de aanloop naar de Splügenpas (2250 m).

Vic

Twee berichten op 1 dag wat een luxe voor de achterblijvers. Het ruige werk gaat beginnen? bergen!!
Pijn.Hijgen, hart kloppend in de oren en dan.... Ik kan het bijna voelen..Buona viaggio.
P.s. Als je een beetje meereist zit je wat na te denken herrineringen, ... en over het effect van reizen. Daarom een tekstje latijn voor de paus. Non sun uni angulo natus, patria mea totus hic mundus est.
oftewel; niet voor 1 stekkie ben ik geboren, mijn vaderland is de wereld.

Christine

Hoi lieve mensen, een mooi verhaal een schitterende reis. Juliie kunnen zo duidelijk een beeld schetsen dat ik de omgeving voor me zie. Het lijkt me in een woord fantastisch, succes met de bergen en alle respect voor de reeds gemaakte afstand, voorspoedig!
Groetjes Christine

Arjan

Hoi Sjakie en Wilma,

Leuke reisverhalen! Was eigenlijk wel benieuwd wie de tekstschrijver is.
Veel succes in de "echte" bergen..............en Wilma vergeet niet je helm bij de afdaling.

Jael

Papsie en Mamsie,

Met windmee fietsen jullie de alpen zo door!! (en met windtegen ook hoor :-D)

Liefs

Hans

wat een geweldige tocht maken jullie; zoals je het beschrijft leeft het helemaal, ook al zit ik thuis... hulde dat jullie al zo ver zijn gekomen in zo'n korte tijd. Ik wens jullie toe dat ook de komende tijd en kilometers zo voorspoedig kunnen verlopen.
groet, (ook van Jopie en de kids),
Hans