Sjaak en Wilma op de fiets naar Rome.reismee.nl

Vallerano

De teller staat op 2161 km. Het is half drie 's middags en het is nog minder dan 100 km naar Rome. We fietsen rond de Mont Cimino, een oude vulkaan en worden verrast door een ander Italie. Dorpjes zijn niet uitgestorven of opgepoetst voor de toeristen, maar levendig en echt Italiaans; de was hangt op in de smalle straatjes waar de lokale bevolking op weg is voor de dagelijkse boodschappen. Vitorchiano, Soriano, Vignanello, Vallerano; klinkende namen voor prachtig gelegen stadjes, die een zuidelijke sfeer ademen. We genieten!

else-marie

hoi Sjaak, heb je ook nog even tijd tussen het fietsen door om een lekker wijntje te drinken op je verjaardag??????????? Het is mij nog even te vroeg, maar voor straks: PROOST en GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Gery en Rob

Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd. Uit de laatste berichten blijkt - volgens mij - dat de laatste loodjes wat zwaar zijn. Maar dinsdag of woensdag is de reis volbracht. Een hele prestatie. Wie doet het na. Even uitblazen, dan bij onze duitse vriend op bezoek en dan de treinreis naar ons vertrouwde, vlakke Holland. Troost je, ook hier is de cappuccinno - soms - lekker.

Hans

Allereerst aan Sjaak; Gefeliciteerd. En aan Wilma; ook jij gefeliciteerd. Wouw!!; Rome in zicht!! Succes met de laatste kilometers. Nog even en we kunnen jullie t.z.t. life ontmoeten op een thema avondje; avondvullend programma met reisverhalen en beelden. Groet!

Christine

Hoi lieve mensen, minder dan 100 km, machtig om je einddoel zo in zicht te krijgen en tegelijkertijd gek lijkt me. Jullie schrijven als poëten en kunnen de landschappen echt schilderachtig beschrijven (slecht voor de 'jaloezie'....) Een gezellige avond, proost op je gezondheid Sjaak, enne lekker genieten hè. xxx

Janetje

Net twaalf uur, dus de 16e! D-day!!!!!!!!
Pet af voor jullie! Breng de avond in gepaste dronkenschap door! XX