Sjaak en Wilma op de fiets naar Rome.reismee.nl

Afscheid

Van het lago di Bracciano fietsen we de laatste kilometers naar Rome. Rond het meer troffen we een mediterrane sfeer; platanen, dadelpalmen, pijnbomen en bloeiende oleanders.Op weg naar Rome wordt het lelijk en druk. Zelfs de laatste kilometers is het afzien; veel klimmetjes in de hete zon (33 gr). Dan wordt de bebouwing statig en stijlvol, we naderen de binnenstad, meer toeristen op straat, we komen dichterbij, de spanning stijgt. Even later staan we op het imposante St. Pieterplein. Wat een bijzondere, emotionele en overweldigende ervaring. Een paar Zweedse meisjes zien het gebeuren, ze voelen de sfeer aan, begroeten ons hartelijk en maken de foto's. Pelgrimfietser Henk, ook net gearriveerd, komt naar ons toe. Hij begrijpt het gevoel, de gedeelde ervaring schept een band. Het vertrek van het St. Pieterplein voelt als een afscheid, een afscheid van een onvergetelijke reis.

Cor en Henriette

Ggeeffeelliicciitteeeerrdd!!
Jullie hebben Rome ingenomen...Wat een enorm knappe prestatie.
Wij zien naar jullie foto''s en reisverhalen uit ... en natuurlijk naar jullie bruine,getrainde benen!!!
Tot ziens!!!!

Vic en Chris.

Bellisimo, fantastisch, geweldig.
Wat goed van jullie. Wat een prestatie.
Wat moet dat een euforisch gevoel geven. Sleeuwijk - Rome. En ... smaakt het naar meer? Geniet ervan.
We zullen op jullie, echte reizigers, vanavond toasten.

Ron

Hoi Wilma en Sjaak, van harte proficiat met het behaalde resultaat. Nu lekker uitrusten.

Ger en Lian

Hallo Wilma en Sjaak,

We zijn pas afgelopen weekend jullie reis gaan volgen (beetje laat) maar wat een prestatie!!!
Proficiat.

Ger en Lian

Hans en Jopie

Yes, gefeliciteerd. indrukwekkend!! Nog even genieten van Rome (de Da Vinci tour - of Bernini route?). En welkom thuis als het zo ver is.

Henrico & Gerda

Hallo Sjaak & Wilma,

Gefeliciteerd met je mooie prestatie! Lijkt ons een onvergetelijke ervaring. Geniet nog even van je verblijf in Rome, en goede reis naar huis.

max en noah

wij vinden het ook heel knap wat jullie hebben gedaan!